צלמים ואומנים המוכרים את אומנותם באינטרנט מכירים היטב את חשיבות תיוג התמונות (לפעמים מופיע גם כמפתוח התמונות) ומבינים עד כמה בחירה נכונה של מילה כזו או אחרת יכולה להשפיע על היקף המכירות.
לאחרונה שדרג האתר Shutterstock באופן משמעותי את כלי בחירת מילות המפתח שלו והפך לאחד מהכלים ה יותר יעילים בתעשייה (בניגוד לגוגל ששנמך (איך אומרים משהו הפוך לשדרג? 🙂 ) את כלי מילות המפתח שלו)
העבודה בכלי פשוטה ויעילה מאוד. מקלידים מילת מפתח, בוחרים 3 תמונות הדומות לתמונה שאותה רוצים להפיץ ומקבלים רשימה של מילים מתאימות לתמונות הללו. המילים הללו הן תוצר של למעלה מ 750,000 מפיצים רשומים אשר הציעו את המילים וכמעט תמיד תמצאו בהן מילים שלא חשבתן אליהן קודם.
מומלץ בחום ככלי לבחירת מילות מפתח עבור תיוג תמונות בתנאי שאתם רשומים כמפיצים באתר.
ג'קי הי,
האם הכלי הזה משמש גם למחקר מילות מפתח סטנדרטי והאם אתה ממליץ להשתמש בו במקום הכלי החדש של גוגל = הכלי לתכנון מילות מפתח שלדעתך "שונמך" … אשמח לתובנות ממך , רק טוב
הי דני,
הכלי מציג מילות מפתח שעלו בראשם של משתמשים באתר מכירת התמונות הזה ספציפית.
זה ממש לא תחליף לכלי מילות המפתח של גוגל שמספק בנוסף גם כמויות חיפוש בחתכים שונים אבל זה יכול בהחלט לשמש ככלי לרעיונות עבור מילות מפתח ובטח ככלי האולטימטיבי באתרי מכירות תמונות (לא בהכרח במנועי חיפוש…)
שיהיה רק טוב