הבלוג של ג'קי סויקיס

המדריך להקמת דף עסקי בפייסבוק

פייסבוק יכולה להיות במה מצויינת לצלמים המעוניינים לחשוף את התמונות לחברים ברשת. רובם הגדול מעדיף לתקשר באמצעות הפרופיל האישי ולא מודע לעובדה שהוא לא מתאנדקס (נקרא) ע"י העכבישים של מנועי החיפוש. על מנת שגוגל יצליח "להגיע" אל התמונות המתפרסמות בפייסבוק, יהיה עליכם להקים דף עסקי. למרות שאיכות התמונות בפייסבוק היא מאוד ירודה ותצוגתן לעיתים היא מזוויעה, הנוכחות ברשת זו מומלצת.

לפניכם המדריך להקמת דף עסקי בפייסבוק לצלמים:

חלק א' – הקמת הדף

הקמת דף עסקי בפייסבוק מתאפשרת רק לאחר הקמת פרופיל אישי. אם יש לכם פרופיל קיים, תוכלו לעשות זאת תוך זמן קצר לפי ההנחיות הבאות:
1. לחצו על הקישור הבא: https://www.facebook.com/pages/create.php

2. בחרו את סוג הדף לפי סיווג קטגוריאלי:
לדוגמה:

בחירת סוג דף:

התאמת סוג הדף לעיסוקכם היא חשובה מאוד. כל סוג של דף מכיל את שדות המידע הרלוונטיים לאותו תחום.

3. השלמת מידע בסיסי אודות הפעילות של העסק / החברה.

השלב ה-1 הוא להוסיף תיאור קצר אודות הפעילות, ולהזין את כתובת אתר האינטרנט/ כתובת הבלוג / פרופיל חברתי מועדף (לדוגמה פליקר). המידע שתזינו בחלק של 'אודות הפעילות', יוצג באופן אוטומטי בדף התוצאות במנועי החיפוש.

בשלב ה-2, יש להעלות תמונת פרופיל איכותית. תמונה זו תופיע כסמל בכל הפרסומים ובאופן אידיאלי רצוי שהיא תהיה הלוגו שלכם.  גודל התמונה הרצוי הינו 180×180 פיקסלים. בפרסומים ובתגובות תמונת הפרופיל תתכווץ לגודל של 125×125.

השלב ה-3 הוא בחירת כתובת אינטרנט ייחודית בפייסבוק. כתובת זו צריכה להכיל את שם העסק / החברה, ובמידה ושמכם הוא שם המותג, אפשר להוסיף את התיאור photographer כדי לבדל את הדף העסקי מהפרופיל האישי. על הכתובת להיות בשפה האנגלית, ללא רווחים וללא סימני פיסוק מלבד נקודה בין המילים.

לדוגמה: https://www.facebook.com/rombel.photographer

 

חלק ב' – ממשק הניהול

הדף מוכן! בתמונה הבאה תוכלו ללמוד על ממשק הניהול בפייסבוק.

1. לדף עסקי יש 2 אפשרויות תצוגה, כפרופיל אישי או כפרופיל עסקי. כדי לשנות את הרשאת הצפייה, יש ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור בתפריט את התצוגה הרצויה.

2. התראות – עדכונים המצביעים עם פעילות שהתרחשה בדף, כגון: סימון 'אהבתי', תגובה, איזכור וכדומה.

3. הודעות – פייסבוק מקלה על דרכי ההתקשרות עם אוהדים. קוביה זו תציג הודעות שנשלחו אל הדף.

4. סימוני 'אהבתי' חדשים – מעקב אחר מצטרפים חדשים אל הדף.

5. נתוני כניסה – גישה למערכת המציגה נתוני כניסה לדף, תכנים נצפים, מעורבות הגולשים והאינטרקציה עימם. בממשק תוכלו לבחור תצוגות על פי תאריכים ולייצא את הדוחות.

6. הזמנת חברים – הזמנת חברים מהפרופיל האישי להצטרפות אל הדף.

 חלק ג' – הגדרות הדף

מומלץ שלא לחשוף את הדף העסקי בפייסבוק עד שהוא לא מוכן. כדי למנוע את חשיפתו, לחצו על האפשרות 'ערוך דף' בחלקו העליון ובחרו בלשונית 'הגדרות'. יש למלא את כל הפרטים בכל אחת מהשורות המופיעות בלשוניות השונות. הקפידו להזין פרטים חשובים המתארים את הפעילות שלכם.

 חלק ד'- הגדרת תפקידי ניהול בדף

הגדרת בעלי תפקידים שונים בדף רלוונטית במידה ואתם מעוניינים להעניק לאדם כלשהו יכולת גישה לפרסומים / לתגובות / למערכת הפרסום / לסטטיסטיקות. תוכלו לבחור באחת מההגדרות הבאות:

כדי להוסיף מנהל נוסף (אדמין), יש להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שאיתה אדם X נרשם לפייסבוק. בכל עת תוכלו להסיר או לשנות את הגדרת האדמין. כך נראית הרשאת מנהלים נוספים בפייסבוק:

 חלק ה' – ייבוא אנשי קשר

פייסבוק מאפשרת דרך יעילה להזמין אנשים אל הדף העסקי ומציגה מספר ערוצים מהם תוכלו לייבא את אנשי הקשר שלכם.

עד כאן 5 השלבים להקמת דף עסקי לצלמים בפייסבוק… בפוסט הבא אכתוב איך לעשות אופטמיזציה לדף העסקי בפייסבוק. אשמח לקבל תגובתכם.

 

Exit mobile version