הבלוג של ג'קי סויקיס

מדריך פינטרסט למתחילים

פינטרסט היא רשת לאיתור ואיסוף תמונות ברשת שמאפשרת לכם לארגן ולשתף את התמונות שאתם אוהבים. היא פרצה בשנת 2011 וזכתה לתואר 'הרשת בעלת הצמיחה הגדולה ביותר בעולם'.

שלב א': הקמת פרופיל אישי

יצירת הפרופיל דורשת מכם למלא פרטים הכוללים שם מלא, כתובת דוא"ל, מין, תיאור ועוד.

אחרי השלב הראשוני, יש לבחור 5 לוחות למעקב (בורדים) בתחומים שמעניינים אתכם על מנת להתחיל ל'עבוד'.

אחרי שבחרתם את הלוחות למעקב, מגיע השלב בו אתם יכולים להתחיל למלא את הלוחות שלכם בתמונות מהאתר ומחוצה לו.

חיפוש בפינטרסט
תוכלו לאתר תמונות בפינטרסט בתיבת החיפוש הנמצאת בחלקו העליון השמאלי – ע"י הקלדת שאילתא או להיחשף לתמונות ע"י בחירת קטגוריה מבוקשת.

איך מצביעים?

אחרי שמצאתם תמונה נבחרת, תוכלו לשמור אותה באחד מהלוחות שיצרתם או בלוח חדש על ידי לחיצה  על הכפתור  Pin It. עוד תוכלו ללחוץ על 'אהבתי' (לב) בדיוק כמו בפייסבוק ולשתף את התמונה ע"י לחיצה על כפתור 'send'

שיתוף תמונה
כדי לשתף את התמונה, לחצו על כפתור send – באמצעותו תוכלו לשלוח את התמונה בתוספת תגובה
אלו הם הערוצים הקיימים:

 חשוב להדגיש: תוכלו בכל שלב להחליט האם לפאשר סנכרון אוטומטי של הפרסומים שלכם ברשתות חברתיות נוספות כגון פייסבוק וטוויטר ע"י שינוי הגדרות.

שלב ב': ההצבעות

ניתן להצביע בפינטרסט על תמונת מתוך הרשת ומחוצה לה. כדי להצביע על תמונות מחוץ לרשת, יש להתקין את כפתור ההצבעה Pin It על ידי גרירתו לדפדפן. תוכלו למצוא אותו בקישור הבא: כפתור הצבעה

דרך הצבעה נוספת היא מתוך הרשת, ע"י הזנת כתובת אינטרנט (אם באותו הדף לא קיימת תמונה, לא תוכלו לבצע הצבעה) או העלאת תמונה ע"י לחיצה על ' Upload a Pin'.

שימו לב, רצוי להצביע על תמונות איכותיות, שכן תמונות באיכות ירודה לא יזכו לתגובות/ שיתופים ברשת.

שלב ג': מעקב אחר אנשים

אהבתם פרופיל מסוים? מעוניינים להמשיך להתעדכן ולעקוב? לחצו על מעקב אחר הפרופיל או לוח מסוים. מרגע שתעשו זאת, בדף הבית שלכם (הדף הראשי) יופיעו תמונות נוספות מאותו הלוח או הפרופיל.

קידום פרופילים מרשתות נוספות

אם יש לכם פרופיל ברשת פליקר, תוכלו להצביע באמצעות כפתור ההצבעה שמותקן בדפדפן על תמונות שלכם. זה תקף לגבי פרופילים נוספים שלכם באתרים שונים. פליקר ופינטרסט החלו לשתף פעולה כדי לספק למשתמשים דרך שיתוף קלה בין שני הערוצים, נצלו את זה לטובת הפצת התמונות.

Exit mobile version