הבלוג של ג'קי סויקיס

טיפ: קידום תמונות בגוגל על ידי קישורים

הטיפ מתוך הסמינר לקידום תמונות בגוגל לצלמים. לפרטים והרשמה לסמינר לחצו כאן.
לקישורים מאתרים שונים לאתר שלכם יש השפעה גדולה מאוד על קידומו של האתר. ולכן, כאשר אתם מעלים תמונות לאתרי שיתוף תמונות כמו PHOTOLIGHT ו d-spot, חשוב לצרף לתמונה גם קישור לדף באתר שלכם שבו התמונה מופיעה ואשר אותו אתם רוצים לקדם.
ישנם אתרים ברשת, שמאפשרים לכם לצרף חתימה בפרופיל שלכם (בדומה ל d-spot). באתרים אלה מומלץ מאוד להוסיף בחתימה קישורים לדפים/אתרים שאתם רוצים לקדם. כך, שבכל פעם שאתם מעלים תמונה או מגיבים בפורום, מתווספת החתימה ואתם מקבלים קישור.
בצילום המסך למטה ניתן לראות תמונה שהועלת באתר d-spot ובה קישור לדף התמונה וחתימה עם עוד 3 קישורים לאתרים נוספים.

בימים הקרובים אפרסם טיפ נוסף ובו דרכים להשגת קישורים איכותיים לקידום אתרי תמונות. אתם מוזמנים להישאר מעודכנים ע"י הצטרפות לרשימת התפוצה שלנו.
לצלמים מביניכם, שאין להם אתר אינטרנט (או שיש להם אבל לא מרוצים ממנו), אני ממליץ להגיע לסדנה להקמת אתר לצלמים. במהלך הסדנה תקימו לעצמכם אתר אינטרנט מקצועי בעלות שנתית, הכוללת נפח אחסון בלתי מוגבל, של $140. קראתם נכון. לפרטים ולהרשמה לסדנה לחצו כאן.

הערה למקצועני קידום: בוודאי שמתם לב שברוב המקרים מדובר בקישורי nofollow, ולמרות זאת, אני ממליץ בחום להשתמש בהם. התרומה שלהם לאיכות פרופיל הקישורים רבה מאוד וכפי שאני מראה בקורס להכשרת מקדמי אתרים, ניתן לקדם אתרים גם בתחומים תחרותיים עם פרופיל המכיל רוב מוחלט של קישורים כאלה.

אשמח להגיב לשאלות ותגובות.

שיהיה רק טוב

Exit mobile version